Potilill Estale!

Sõprus ei küsi, kui palju Sa kaalud,
oled Veevalaja, Kalad või Kaalud.
Sõprus ei küsi, kus olid nii kaua –
kui tuleb sõber, katad vaikides laua.
Sõprus ei küsi, olid kaugel või ligi:
sõber teab niigi – kui pidi, siis pidi.
Sõprus ei küsi:”Kas oled mu sõber?”
Ta tuleb targu, kui Su ihu on nõder.
Ta ei küsi kui pruut:”Kas olen Sul ainus?”
Ta toob pudeli veini ja toetab Su vaimu.
Sõprus iial ei küsi, kes noorem, kes vanem:
ta on nagu vein – kui vanem, siis parem.

Arm on nii üürike. Sõprus on püsiv.
Mina ta vanust küll TÄNA ei küsi.

/Ave Alavainu/

Eile paluti mul teha kaart!

Minu rühma Estale, kes oli täna viimast päeva tööl.

Igasugused lahkumised on kurvad ja Esta oli meile kõigile heaks sõbraks saanud, sellepärast tahtsin midagi erilist teha. Oli see aga raske. Lõpuks otsustasin lillepott kaardi kasuks, mida olin mitmelgi inimesel näinud.

Minu lillepott sai selline

estale

Seest ka

estaleseest

Kaardi sisse sai luuletus Ave Alavainult.

Kui kedagi huvitab, kuidas seda kaarti teha, siis proovige Google otsingusse panna flower pot card

Osalen ka KSFT #55 väljakutsel kui “Kõik sobib”, siis sobin mina ka 😀

Edu Sulle Esta edaspidiseks! Jääme ikka sõpradeks!

Üks vastus

  1. Väga armas ja siiras kaart. Aitäh, et osalesid KSFT väljakutsel!
    Kaia

Lisa kommentaar

